divendres, 23 de desembre de 2011

Curs-Taller "TAST D'EINES PER ANAR MÉS TRANQUIL PER LA VIDA"

Benvolgudes i benvolguts,

Us presento el taller que he anat construint i mimant durant aquests mesos passats de molta feina i alguns "afegits" inesperats, imprevistos, no volguts de vegades, que apareixen de sobte a la vida de les persones "normals", fent-nos trontollar, o reflexionar, o renegar també.
I fent repàs de quines són aquelles coses que em fan tirar endavant en moments exigents, em retrobo amb una paraula que sempre em tranquil·litza: FÀCIL. Quin art el de fer les coses FÀCILS... Quina habilitat la de simplificar... Quina alegria quan em sento fluint davant les dificultats perquè sé rebutjar allò que em dificulta i acceptar allò que em fa avançar FÀCILment...
En aquest espai us proposo aportar, recordar, compartir algunes eines senzilles, les que a mi m'ajuden a ANAR MÉS TRANQUIL·LA PER LA VIDA.
I per això us proposo...
  • una mica d'aprendre a respirar millor
  • una mica de meditació
  • una mica de visualitzar els teus somnis
  • una mica de Txikung
  • una mica de riure i bon humor
  • una mica del què sorgeixi durant el taller
Treballarem des de l'experiència i des de l'apropament a tu mateix@, l'autoconeixement, el compartir amb els altres i les ganes d'anar més tranquil@ per la vida... que és generosa i rica i alhora, a voltes, exigent i retadora.
Diuen que hi ha 3 passes per a ser feliç: la primera és SIMPLIFICAR. La segona, SIMPLIFICAR. I la tercera... SIMPLIFICAR. Per això aquest serà un taller sense complicacions, amb la intenció d'integrar alguns recursos SENZILLS per a anar més TRANQUILS per la vida.
  • QUAN: 4 i 18 de febrer (dissabtes), de 10h a 14h. Un total de 8 hores.
  • ON: La Corunya, 31-33 1º 2ª. Barcelona. Metro: Clot (L1 -vermella- i 2 -lila). Busos: 33, 34, 35, 43, 44, B20, B24. RENFE.
  • INVERSIÓ: 65 eur. Per reserva de plaça: ingrès de 65 eur al compte 2100 0910 64 02001544 86 INDICANT REMITENT. Data límit: 27 de gener del 2012
  • INCLOU: 8 hores de taller, apunts, te i pastissos.
Per a qualsevol altra informació, contacteu-me al correu monica@iocus.es o al telèfon 622 627 707.

Places limitades.