divendres, 5 d’agost de 2016

Petits discursos enriquidors a diari. Xerrades TED

Aprofitant les noves tecnologies i amb la visió de fer-ne un ús intel·ligent -ei, sense permetre que se'm converteixin en un lladre del temps-, m'he descarregat l'App que em manté en contacte amb les xerrades TED.

La majoria de les xerrades TED són una bona font d'inspiració. Pensadors, científics, esportistes, escriptors, conferenciants... sense pretensions còsmiques i amb actituds i idees que connecten amb la reflexió i el canvi constructiu pel món. Així les visc jo.

I he pres una decisió per a la meva vida diària: després de sopar, canviaré l'infructuós hàbit del zàping pel visionat d'una de les xerrades que des de TED em proposen. TED i en Groucho m'han empès a fer un nou espai en el que confio com a millor a l'anterior :-).

Què és TED i quina és la seva MISSIÓ? Tal com defineix l'organització:
La nostra missió: les idees es propaguen.
TED és una comunitat global, donant la benvinguda a persones de totes les disciplines i cultures que busquen una comprensió més profunda del món. Creiem apassionadament en el poder de les idees per canviar actituds, vides i, en definitiva, el món.
A TED estem construint un centre d'intercanvi de coneixement lliure de pensadors més inspirats del món i una comunitat d'ànimes curioses de relacionar-se amb les idees i amb els altres (...) a tot el món i durant tot l'any. 
L'App TED genera un avís cada cop que apareix una nova xerrada, segons les teves preferències. Algunes estan també subtitulades en català. 

Celebro la idea dels organitzadors (TED és una Organització sense ànim de lucre).

Algunes TEDs que m'han interessat (per divertides, profundes, transgressores o controvertides) per anar fent boca: