dijous, 10 d’abril del 2014

Aprendre dels errors: aportacions per continuar-ho intentant

No puc negar que quan algú de vosaltres m'envia algun material (escrit, link, referència) relacionada amb una lectura feta en aquest bloc, un tema treballat a un dels cursos que he donat o una sessió individual, m'alegra. No només això, sinó que m'entren moltes ganes de compartir-ho a través d'aquest mitjà que, entre d'altres objectius, té el de fer de recull de materials interessants i deixar anar idees i propostes per remoure aigües estancades, ànimes avorrides o ments rovellades.

La Xenxa Batllori, pedagoga i amiga amb la que la vida em va retrobant en diferents àmbits i moments, m'envia la seva versió del post  (Integrem d'una vegada per totes els errors com a part de la vida i camí de l'èxit?). La Xenxa, a banda de ser una excel·lent persona i una professional rigorosa i compromesa, també és mare de dos preciosos nens. Per això la seva reflexió inclou plantejaments sobre l'efecte en els infants de no permetre'ls equivocar-se, i aporta algunes pistes pels pares que sí que volen que els seus fills aprenguin a equivocar-se i a aprendre de les seves experiències, més enllà d'haver aconseguit o no el resultat desitjat.

Tinc el plaer de compartir les reflexions de la Xenxa amb vosaltres:

Més coses sobre Aprendre dels errors