dijous, 8 de gener del 2015

Preguntes per començar el 2015

Ara que ja portem uns quants dies d'aquest nou 2015 i qui més qui menys ha pogut fer-se una mena d'escanneig mental, per observar-se i trobar-se, us convido a respondre:

Quins són els 3 adjectius amb que em definiria en aquest moment, en aquest inici del 2015? Com l'encaro, com m'hi posiciono, com em veig?

1. ______________________

2. ______________________

3. ______________________

Quins són els 3 adjectius que defineixen com m'agradaria acabar l'any? Com m'agradaria veure'm, sentir-me, trobar-me...?

1. ______________________

2. ______________________

3. ______________________

I a partir d'aquí, potser, quin senzill objectiu vull plantejar-me?

____________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________


Sóc una ferma defensora dels espais d'aturar-se, mirar-se, qüestionar-se... Parar per poder saber on sóc, què vull, què necessito, què vull eliminar de la meva vida. Per saber on vull anar, què m'agradaria, quins són els colors, les persones, les veus i sensacions de les quals vull omplir els meus propers mesos.

Amb tot això, reconèixer que les nostres definicions són efímeres i que moltes de les coses que ens succeeixen, no les podem controlar: la falsa il·lusió del control ens pren llibertat i flexibilitat.

I entre el que vull i el que la vida em vagi regalant, anar fent camí, anar vivint.

I les preguntes, almenys a mi, m'ajuden. Tot i que sé que les respostes varien i que, per sort, tinc la capacitat de canviar d'opinió, de variar els meus objectius, d'adaptar-me als canvis i valorar les oportunitats inesperades.